dinsdag 20 september 2011

Nog twee nachtjes slapen... (deel 2)


 

Tegels in de keuken ;-)

Alvast een glimp van het keukenblad (ik mag niet dichterbij komen want de vloer is net gelegd)

Werkblad aan de andere kant...

Het werkblad is heel bijzonder want dat is van terazzo of granito en is gemaakt door granito d'italia. Michael heeft het vak nog geleerd in italie, waar deze techniek vandaan komt. De eerste dag is de bekisting gemaakt, een secuur werkje, want dat bepaalt in grote mate het eindresultaat. De tweede dag zijn ze komen storten, een mengsel van, in ons geval, blauw belgisch hardsteen en cement. De derde dag liepen er drie marsmannetjes rond om het aanrecht helemaal te polijsten. Het is erg mooi geworden! Als ik dichterbij kan komen dan zal ik mooie foto's maken van de detaillering, die ook erg mooi is...

WC boven


Hal boven

Vloer van badkamer...

toilet en badkamer



En hier duik ik als eerste in als de keuken uitgeruimd is ;-)

1 opmerking:

  1. Hoi Nelleke wat is daar een werk verzet. Het wordt warempel een echt huis om in te wonen. Vroeger moest bij ons thuis in het voorjaarde kachel naar boven gesleept en voor de winter weer naar beneden. Nooit doen!Laat staan die kachel! De laatste serie kunnen we weer niet openen, nu weet ik niet waar jij in wil duiken!
    groetjes tante Joke

    BeantwoordenVerwijderen