woensdag 7 september 2011

balustrade, keukenkasten, bad, bankje, lijsten


En ik dacht nog wel dat ik maar één foto te posten had... Inmiddels is er toch al weer een hoop gebeurd. Moet ook wel want 22/23 september verhuizen we... Dat nadert met hele rasse schreden, zeg maar gerust in galop....

Keukenkasten, allemaal met laden om te vullen, verheug ik me al op!



Een balustrade voor de trap. Ik hou wel van eenvoud, dus geen ingewikkelde hekjes enzo...

mmm, zei ik eenvoud. Nou ja, deze lijsten zijn dan misschien weer niet eenvoud-ig. Maar wel leuk, het ziet er gelijk zo oud uit ;-) (eigenlijk zijn het plinten, Anne vond ze wel bij ons passen)



En jawel, aan de andere kant ook wandverwarming. Deze week komt de leemspuiter! Dat wordt leuk. Ze gaan met een soort grote blubberspuit leem tussen de wandverwarming spuiten, ik ben benieuwd...


Mooi gestuct door Piet. Onze slaapkamer is helemaal klaar!



O ja, ons bad is in de kit gezet. Ook leuk om je op te verheugen!




En het project van vandaag: een warmtebankje. Als we het dan niet hebben door de leemkachel, dan maar met wand/bips verwarming ;-) Daar is Patrick mooi een poosje mee zoet geweest...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten