woensdag 11 mei 2011

Open Huis!

Geheel tegen alle tradities in gaven wij afgelopen zaterdag een open huis in de Molenstraat. Leuk om te zien wie er komen kijken. Veel mensen die het leuk vinden om het huis te zien voordat het af is. We maakten er een leuk feestje van en de kinderen hielpen goed mee. Vooral de taak: chips bijvullen was erg in trek!

Hieronder zie je het atelier, waar ik later zangles ga geven...



Met blauwe en paarse schilderstape (Hema, erg leuk!) heb ik alle wanden en doorbraken op de muren en vloeren gezet. Zo kan iedereen zich een voorstelling maken van hoe het gaat worden.

Dit prachtig behangrestje wil ik jullie natuurlijk ook niet onthouden!


1 opmerking:

  1. Ohw, zangles... Als ik nog eens geld en energie heb, wil ik bij jou komen lessen!

    BeantwoordenVerwijderen