zaterdag 18 juni 2011

tweede verdieping

En hier dan de stand van zaken op de tweede verdieping. Hier sta je in onze slaapkamer, links is de hal. Achter de slaapkamer komt een CV-hok en voor mij een mini werkplekje voor mijn administratie. Die berg ik liever niet in mijn atelier en workshopwinkel op, omdat ik het eventueel ook kan/wil verhuren. Daarachter, de hoger gelegen kamer is die van Rosa.




Je ziet al dat Floris en Piet (die eigenlijk Piotric heet) flink hebben geschuurd en geschilderd. Bijna alles is al twee keer in de grondverf gezet, wat een verschil! Hieronder een blik vanuit Rosa haar kamen.


En nu met gipsplaten. Het raampje wat je ziet wordt een doorkijkje van mijn werkplekje naar de hal, leuk he!
Dat raampje komt in een kast, die ik ga gebruiken voor leuke spullen/knutselresultaten van de kids, een mini-galerijtje boven de trap dus.
Daarnaast komt een 'waskast'. Daar komen alle wasmanden te staan en het is de bedoeling dat iedereen er zo makkelijk bij kan. Dat kan bij het ouder worden van de kinderen alleen maar makkelijker worden. Zoals de belastingdienst: leuker kunnen we was sorteren niet maken, makkelijker wel! Links dus kamer van Rosa, rechtdoor, werkplek en rechts kamer van Albert en mij.
Dat blok beton wat je hier op de voorgrond ziet liggen moet trouwens nog naar beneden, iemand suggesties?

En hier dan even de andere kant. Donderdag is Anne al begonnen ook daar de profielen neer te zetten. Volgende week is vast de zolderverdieping ingedeeld, ik ben heel erg benieuwd.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten