vrijdag 17 juni 2011

eerste verdieping

Dat duurde even lang eer ik tijd had. Afgelopen weekend was ik vier dagen weg naar Lichtenberg, Duitsland, waar ik een opleiding volg (zang). Dan blijft alles liggen, zoals was enzo, en raak je in deze drukke junimaand lastig weer op schema.
Maar hier dan toch de eerste foto's van de wanden die gezet zijn op de eerste verdieping.


Hier sta je in onze toekomstige TV/media kamer en kijk je in de hal met WC en bergkast, recht in de keuken.

WC en bergkast. Fijn als je er vaak rondloopt: tegen Anne vertelde ik dat ik in de bergkast een droger en wasmachine naast elkaar wil hebben. Na een en ander na te meten zegt hij dan de kast 122 cm breed te maken, dan kun je de beide machines er ook nog inzetten ;-) Geweldig zo'n aannemer!



Hier sta je in de toekomstige keuken...


Hier ook, je ziet het nieuwe trapgat links en rechtdoor zie je dan weer de TV kamer...

Anne gebruikt metalstud, met gipsplaten en steenwol. Dat om het betaalbaar te houden en flexibel. Stenen muren bouwen op houten vloeren is minder handig.

Het is leuk om nu eindelijk de ruimtes te zien die je al maanden op papier hebt bedacht! Het valt ook goed mee. Ruime keuken, leuke TV kamer, in het grote gat komen twee schuifdeuren, die ik al eerder heb laten zien hier... De andere twee zelfde schuifdeuren komen ook in de TV kamer, maar dan naar de woonkamer toe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten